معرفی کارمندان
پرسنل دانشکده
صبیحه بسطامی:مدیر آموزش
محل تولد: ایلام
مدرک و رشته تحصیلی: کارشناس ارشد نرم افزار کامپیوتر
اهم وظایف
- تولید برنامه آموزشی دانشکده
- تهیه تقویم آموزشی و اعلام به گروه های آموزشی
- اجرای آیین نامه های آموزشی
- نظارت بر حسن اجرای مراحل ثبت نام در هر نیمسال و تأیید فهرست و آمار دانشجویان ورودی.
- نظارت بر حسن اجرای آیین نامه های آموزشی و دستور العمل های ابلاغی از طرف سازمان مرکزی.
- تهیه برنامه تشکیل و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت ترم و سالیانه
- پیش بینی منابع انسانی مورد نیاز برای برگزاری کلاس های آموزشی
- تهیه پیش نویس ابلاغ مدرسان و مربیان
- پیش بینی فضا، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای برنامه های آموزشی
- نظارت حسن برگزاری برنامه های آموزشی.
- اجرای دستورالعمل ها و آیین نامه های صادره از دانشگاه و سازمان سما
- اجرای برنامه های آموزشی مصوب دانشگاه ها و سازمان سما.
- مشارکت در تولید برنامه های جامع آموزشکده ها
- ارایه خدمات مشاوره به دانشجویان
- تنظیم و ارایه گزارش های مستمر ماهانه و نیمسالانه
- انجام سایر امور ارجاعی مربوط از طرف مسئول یا مدیر بلافصل
سعید شکوهی:مدیر امور دانشجویی
تاریخ تولد: 1360/12/6
محل تولد: دره شهر
مدرک و رشته تحصیلی: کارشناس زیست شناسی
اهم وظایف
- بررسی درخواست های دانشجویان در خصوص مرخصیها – صدور گواهی اشتغال به تحصیل و ... ، تأیید آنها در صورت عدم مغایرت با آیین نامه ها.
- شناسایی مسایل و ارائه راهکار در جهت حل آنها
- برنامه ریزی به منظوز ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان
- برنامه ریزی به منظور تسهیل در روند امور تحصیلی دانشجویان از جمله مرخصی های تحصیلی ، نقل وانتقالات و میهمان شدن.
- برنامه ریزی و پی گیری برای امور فارغ التحصیلی دانشجویان و هماهنگی در انجام صدور گواهینامه و دانشنامه های تحصیلی تاییدیه های تحصیلی و....
- برنامه ریزی و نظارت بر امور مربوط به خدمات نظام وظیفه دانشجویان مشمول خدمت وظیفه عمومی .
- برنامه ریزی اجرای تسهیلات مالی درامور تحصیلی از جمله ، تخفیف و تقسیط شهریه ، وام دانشجویی
- انجام ساير امور ارجاعی
- و...
نوشین برومندان: مديرامور اداری
محل تولد: ایلام
مدرک و رشته تحصیلی: کارشناس فقه و حقوق اسلامی
اهم وظايف
- نظارت بر حضور مرتب کارکنان غیر آموزشی آموزشکده و انجام اقدامات لازم در مورد غیبت آنها با اطلاع و نظر ریاست آموزشکده.
- صدور ابلاغ مرخصی ها، مأموریت ها و ... بر اساس آئین نامه ها ودستورالعمل های مربوط.
- کسب آگاهیهای لازم در رابطه با قوانین و مقررات مربوط.
- انجام سایر امور ارجاعی مربوط از طرف مقام مافوق.
- و...
پروانه ابراهیمی: مدير امور مالی
محل تولد: دره شهر
مدرک و رشته تحصیلی: کارشناس حسابداری
اهم وظايف
- تهیه و تنظیم بودجه آموزشکده ، پیش بینی در آمدها و برآورد هزینه ها و ارائه گزارش به مقام مافوق .
- تهیه وتنظیم تراز نامه سالیانه ، سود وزیان و سایر صورت های مالی و آماده سازی تحلیل های داده های مالی برای ارائه به مافوق.
- تأمین و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد.
- نظارت بر تنظیم اسناد حسابداری با رعایت مقررات مالی.
- و...
احسان ناصری: کارشناس امتحانات
تاریخ تولد: 1365/4/26
محل تولد: ایلام
مدرک و رشته تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت اجرایی - مدیریت استراتژیک
اهم وظایف
- تهیه پیش نویس برنامه امتحانات پایان ترم و اعلام به مخاطبین بعد از تأیید مدیر آموزش
- آماده سازی و بازبینی فضا و تهیه امکانات مورد نیاز برای برگزاری امتحانات
- دریافت و تکثیر سؤالات امتحانی و حفظ و مراقبت از آنها تا شروع جلسه امتحان.
- تنظیم فهرست اسامی دانشجویان غایب در جلسه .
- امحاي آثار و مستندات مربوط به سؤالات و اوراق امتحانی.
- دریافت به موقع اوراق امتحانی و لیست نمرات تأیید شده توسط مربیان و اساتید
- و...
جواد حیدری: نگهبان
تاریخ تولد: 1352/1/15
محل تولد: شیروان و چرداول
مدرک و رشته تحصیلی: کاردان اتومکانیک
اهم وظایف
- نظارت دقيق بر رفت و آمد كليه كاركنان، دانشجويان و مراجعين
- ممانعت از ورود مراجعين ناشناس تا زمان تشخيص هويت آنان
- اخذ مدارك شناسايي مراجعين براي ورود به دانشكده
- ممانعت از انتقال اموال، اسناد و تجهيزات به خارج از دانشكده بدون هماهنگي و مجوز
- رعايت ايمني و حفاظت ازوسايل، تجهيزات و تأسيسات دانشكده
- رعايت حسن برخورد با مراجعين
- بازبيني و بازرسي از پشت بام ها، كانال آب، فاضلاب و تجهيزات در هنگام لزوم
- انجام ساير امورارجاعي از طرف مقام مافوق
جواد شكربيگي: خدمتگزار
تاريخ تولد: 1360/8/20
محل تولد: ایلام
مدرک و رشته تحصیلی: دیپلم
اهم وظایف
- رعایت بهداشت فردی.
- رعايت شأن و منزلت مسئولين و كاركنان دانشكده
- رعایت نظم وقوانین و مقررات .
- رعایت اخلاق اسلامی.
- بهره وری وصرفه جویی در استفاده از منابع و امکانات.
- حفظ و نگهداری و نظافت قسمتهای مختلف محیط کار.
- انجام سایر امور ارجاعی مربوط عند اللزوم
- و...